1.stunda
Pašpārbaudes uzdevumi par drošību.https://learningapps.org/view3748010
Piedzīvojums mežā http://programmesana.it-studenti.liepu.edu.lv/
http://code.org/join
3.stunda
https://studio.code.org/s/course2/stage/8/puzzle/1
https://studio.code.org/s/course2/stage/13/puzzle/1
https://studio.code.org/s/course2/stage/12/puzzle/1
4.stunda
www.startit.lv
5.stunda
https://learningapps.org/watch?v=pahxp3awj17
https://studio.code.org/s/course2/stage/10/puzzle/1
https://studio.code.org/s/course2/stage/16/puzzle/1
https://studio.code.org/s/course2/stage/16/puzzle/10
6.stunda
https://learningapps.org/watch?v=pvs2rxyjn17
Programmu izveide un pārbaude:
https://studio.code.org/s/course3/stage/2/puzzle/5
Savas “Flappy” spēles programmu izveide, kas vada iedomātu priekšmetu (vai tēlu) code.org vidē
https://studio.code.org/flappy/10
7.stunda
Vingrinājums DOMINO algoritma pieraksta pārbaudei LearningApps.org vidē:
https://learningapps.org/watch?v=pvgg23xcc17
- 3K_02_03_U1.html – iepazīšanās ar code.org spēles laboratorijas programmu izveides iespējām; spēļu veidošana.
- 3K_02_03_U2.html – spēles veidošanas ar tastatūras bultiņas lietošanu.
- 3K_02_03_U3.html – savas spēles veidošana.
8.stunda
uzdevums
10.stunda
uzdevums
25.stunda
koplietojams dokuments, kurā skolēni skaidro kā vērtē informācijas ticamību.
32.stunda
1.uzdevums https://learningapps.org/watch?v=p2e95h15t18
2.uzdevums https://studio.code.org/s/mc/stage/1/puzzle/7
33.stunda
1.uzdevums https://studio.code.org/s/starwarsblocks/stage/1/puzzle/1
https://studio.code.org/s/starwarsblocks/stage/1/puzzle/9
35.stunda
https://scratch.mit.edu/projects/221127344/#fullscreen
https://startit.lv/uploads/education/lesson_attachment/attachment/4958/3K_09_04_U2.html
32.stunda
1.uzdevums https://learningapps.org/watch?v=p2e95h15t18
2.uzdevums https://studio.code.org/s/mc/stage/1/puzzle/7
33.stunda
1.uzdevums https://studio.code.org/s/starwarsblocks/stage/1/puzzle/1
https://studio.code.org/s/starwarsblocks/stage/1/puzzle/9
35.stunda
https://scratch.mit.edu/projects/221127344/#fullscreen
https://startit.lv/uploads/education/lesson_attachment/attachment/4958/3K_09_04_U2.html
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru